Wednesday, May 03, 2006

much better afternoon


i fell like i got a good amount of stuff done since i last typed this morning. the house was picked up as much as possible before we left to my last MOPS leadership meeting of the year. Gonna miss you girls! Then home for lunch and a little more pick up. UGH! How messy a house with 2 little girls and 2 pups can get!

DUring Nee Nee's nap I started working on some little give aways for our last MOPS meeting. We have a TON of drawings for all the moms, so I made a couple frames and a couple note books for a couple give aways. Didn't think I would finish them but I did! WOO HOO! Rylee of course had to make a frame too, luckily I had just one extra! She has her own stash of CS, PP and other stuff and said she wasn't liking the paper she picked, so I looked at her and said "Well you can pick from Momma's stash this time" and she stopped right in her little 5 year tracks and said "ARE YOU SERIOUS!" yup just like that! I just started laughing, not sure what to think of her reaction that I would actually let her use a piece of my PERICOUS PP! And wouldn't you know it she of course picked a PP from my fave KI! She has good taste! ;) Girl cracks me up!

Here's a pick of our creations...

7 comments:

Lisa said...

Those look awesome, great job chica!

KJ said...

Those look fantastic!

Brandy said...

Those look great, I love them!

shannon said...

cute!

Jaime said...

Oh my gosh...those are the cutest!

Kache said...

That's a great reaction!
Love the frames

Cami said...

lol...your dd sounds like a real cutie, gotta love their lil personalities :)
I love the frams..they are soooo cute!!!